środa, 15 stycznia 2014

WIERSZE PRZENIESIONE Z BLOGA "W PŁATKACH SŁÓW" LUTY 2011

HAIKU
Puściła wianek
Niech płynie sobie żwawo
Jak moje życie

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oj płynie życie
Już go nie zawrócę
Doli nie cofniesz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Księżyc da urok
A los klucze do szczęścia
Kochanka nocy

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Szukaj wytrwale
Kieruj się rozeznaniem
Mądrość na skraju

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Smutnemu uśmiech
Ubogiemu strawy daj
Jestem przy tobie

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tyś pasją moją
Tobie życie poświęcam
W tańcu żywota

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Grzeszna urodą
Poszła jak kamień w wodę
W tańcu żywota
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Weź nową formę
Uformuj nowe ciało
Dla pięknej duszy

Wydobądź z oczu
Radość zamkniętą w szparze
I wpuść tam światło

Daj ruchy zwiewne
Wolnego jak motyla
Wypuść z pułapki

Nie odbierz tylko
Tej nadmiernej ufności
Co serce chwyta

Takie to życie
Jak kokonem spowite
Rwie się do słońca
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bzem nas przywita
Konwalią las ustroi
Nasza wiosenka

Promienie palą
Użycz spieczonej ziemi
Burzo wytchnienia

Ukłoń się gruszo
Skłoń śliwo swe gałęzie
Jesień przechodzi

Zabieliła się
Śnieżnym pledem okryła
Ziemia kochana

Ziemia jak Matka
Cierpliwie znosi psoty
Ale do czasu
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dobranoc słońce
Gdy noc nadchodzi cicho
Ty toniesz w morzu.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dusza rozrywa
Istnienie moje w strzępy
Zagłada czyha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
We dnie tworzę sny
Marą nocną przychodzą
Obudź mnie proszę
xxxxxxxxxxxxx
bladości serca
nie ubarwisz uśmiechem
ust męczennika

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
z niedomówienia
zakwas się wytwarza
przyjaźń koroduje

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
brak piaskownicy
budzi w dzieciach agresję
nie dorastają

xxxxxxxxxxxxxxxxx
ogarnij smutek
płożący się po kątach
uwierz w moc światła

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
we dnie tworzę sny
mara nocą przychodzi
krzyk uwiądł w gardle
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Morze brzemienne
O świcie znów urodzi
Nowe do życia.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dłoń w piekło włożę
By niewinność ratować
Bóg mi pomoże
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Siła kobiety
Któż ją odgadnąć raczy
Serce jest zbroją
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jutro jest piękne
radość i nowe niesie
daj tylko szansę :)))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gwiazdy już płoną
Nocy lampiony wiszą
Chcę się przytulić.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rywalizacja
Daje mi świetną frajdę
Czy stajesz w szranki??

1 komentarz:

Kopacz pisze...

Ja jak zwykle z pozdrowieniem :):):)

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...