niedziela, 29 lipca 2012

http://www.youtube.com/watch?v=ypoXCrHhQos

czekam sobie bez powodu
może przyjdziesz
może dotkniesz
czekam sobie bo czekanie
jak natury przebarwienia
zdobią moją
suknię z marzeń

kocham ciebie
wiec poczekam
a za oknem słonce świeci
i na polach
kwitną maki
czekam sobie zakochana
w sukni tkanej marzeniami

i nic nie jest dzisiaj trudne
i czekanie mnie nie boli
bo uplotłam ciebie z myśli
i jak wianek w sercu noszę
które bije wciąż dla ciebie
pod sukienką z marzeń

Nazwijmy to sobie wierszykiem z dedykacją :))))

3 komentarze:

renezja pisze...

Ta prześliczna, nastrojowa piosenka zainspirowała mnie do napisania tego luźnego wierszyka, podszywam go wiatrem i swobodą, bo tak mi dzisiaj jest radośnie:)))

Unknown pisze...

Tak, niektóre Twoje wiersze czytam z przyjemnością. Aż taka, że oczy się mrużą.

renezja pisze...

:)
To bardzo miłe:)

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...