niedziela, 4 stycznia 2009

dwie wersje jednego wiersza...

ZRESETUJ MI PAMIĘĆ

Czy to wolność?
Wyjaśnijcie mi kochani
Czy to wolność?
Wytłumaczcie mi…
Kiedy usta zniewolone ustami
Kiedy serce przyciśnięte drży…
Czy to wolność
Gdy za rękę prowadziłeś
Jako własną światu prezentując
Twoja dusza moją pochłonięta
Zmysły rozpieszczała wiersze deklamując

Czy bez ciebie
Świat mój wolnym mogę nazwać
Kiedy przestrzeń domu mego
Taka chłodna
W samotności pod prysznicem
Jestem naga
Pocałunków upragnionych
Pieszczot niemożliwie głodna…

Czy to wolność
Tak naprawdę darowałeś
Gdy walizkę położyłeś na pościeli
I z rzeczami swymi radość spakowałeś
A poczucie bezpieczeństwa diabli wzięli
Wydrzyj miłość z serca zbolałego
Poczuj jak rozdziera się mój świat
Nie zapragnę więcej wizerunku twego
Wspomnienia zebrane rzuciłam na wiatr…

Darując mi taką wolność
Skrzywdziłeś mnie do cna
Więc za jej jakość wątpliwą
Wypijmy teraz do dna……

9 komentarzy:

Flakonik pisze...

Obydwie wersje są dobre :) - lecz ta jakby bardziej płynna (moja subiektywna opinia). Słyszę krzyk... Pozdrawiam serdecznie!

renezja pisze...

Dzięki Reniu:))))

Daisy pisze...

Z okazji Nowego Roku wznoszę toast Jest to toast za życie. Spytacie dlaczego?
Dlatego, że życie jest krótkie, a małżeństwo długie...;))))))

taki żarcik:)

renezja pisze...

Wznoszę toast z Tobą :)))
Reniu , przyłącz się :))))

Flakonik pisze...

Za życie! :)

Flakonik pisze...

Renezjo, widzę, że bierzesz udział w konkursie. Chętnie zagłosuję na Ciebie, jeżeli dowiesz się, czy można sms-y wysyłać również z zagranicy? W poprzednim roku nie było to możliwe. A przy tym tylu bloggerów mieszka poza Polską... Pozdrawiam serdecznie!

renezja pisze...

Jak tylko się dowiem to napiszę na blogu obok reszty informacji:)))
Ale ja już wygrałam , bez głosowania...mam Was , a to największy sukces:)))

przemijanie pisze...

Renezjo
proszę,
daj nam szansę
i podaj numer SMS
Już od jutra rozpoczyna się głosowanie.
Pozdrawiam serdecznie

renezja pisze...

Jeszcze nie ma....podadzą po godz 12.00 do tej godz są zbierane blogi.... czekam niecierpliwie...podam od razu.

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...