niedziela, 4 stycznia 2009

Zresetuj mi pamięć

Czy to wolność?
Wyjaśnij mi
Czy to wolność?
Kiedy usta zniewolone ustami
Kiedy serce przyciśnięte drży...
Czy to...
Gdy za rękę prowadziłeś
jako własną światu prezentując
Twoja dusza moją pochłonięta
Zmysły rozpieszczała wiersze rozrzucając

Czy bez ciebie
Świat mój wolnym nazwę
Kiedy dom taki chłodny
jak prysznic
w nagiej samotności.
Kiedy jestem taka
naga i głodna...

Czy to wolność darowałeś..?
Walizka na pościeli
I wiersze spakowane a
bezpieczeństwo diabli wzięli.
Wydrzyj tą miłość z serca ,
poczuj jak pęka mój świat
Nie widzę już twojej twarzy,
po której północny wiatr
rozwiewa wspomnienia.

Darując mi taką wolność
skrzywdziłeś mnie ...
Więc za jej niewątpliwość
wypijmy teraz do dna.
Proponuję gin...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie umiem komentować zwłaszcza gdy system wydał polecenie " NAPISZ KOMENTARZ"

Systemy miewają tak zwane "zwiechy " i wtedy pomaga reset.
jest też takie polecenie :
cd\ - powrót do katalogu najwyższego
dir/w/p - listing danych
cd błąd - wejście do katalogu plików z błędem
del *.* - usunięcie wszystkich plików
cd.. - powrót do katalogu najwyższego

niestety nie usuwa wspomnień.

Podoba mi się także ta wersja , oszczędniejsza w słowa nie traci nic z przekazu.

renezja pisze...

Fajnie:)))
Mi podobają się obie...bo jakżeby inaczej:)
Też nie znoszę , kiedy nawylewam się "mądrości" , a komentarz nie chce się przesłać...
Pozdrawiam :)))

rudjola pisze...

a mi się tak bardzo obie wersje podobają...i nigdy bym nie chciała zresetować wspomnień,nawet tych najbardziej bolących,to one pozwalają dostrzegać niewidzialne piękno,bo cóż znaczy 15-stopniowy mróz przy......................i tu niech każdy wpisze co chce.......

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...