środa, 11 lipca 2012

Dziekuję:)

Pragnę serdecznie podziękować firmie Deichmann- Obuwie, a w szczególności Redakcji Intern - Pani Annie Działowskiej,Pani Magdalenie Safiak i Panu Jarosławowi Kiełpińskiemu za umieszczenie artykułu o mnie na łamach pisma. Jest to dla mnie zaszczyt i wyróżnienie.

kiedyś ktoś do mnie wyciągnął rękę
dał mi nadzieję i dobre słowo
poklepał po plecach, by rozwiać niepokój
i miejsce przytrzymał, i przyjął od nowa...

dziś pewnie stoję tam gdzie stać chciałam
mogę być z ludźmi i ludziom dopomóc
ze śmiechem zrzucić firmową koszulkę
i ze spokojem wracać do domu

kiedyś ktoś dla mnie miejsce zbudował
i zabezpieczył całe lata życia
dzisiaj dziękuję z serca prostoty
bo dzięki KOMUŚ życie mnie zachwyca

Bardzo dziękuję :)))


Brak komentarzy:

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...