czwartek, 9 kwietnia 2009

Wyznanie

Kochaj mnie
Kochaj mnie namiętnie
Nieprzytomnie
Kochaj mnie
Kochaj zawsze , wszędzie
Przeogromnie
Jakby świat
Tylko ze mną wart był
Twego przeżywania

Kochaj mnie
Choćbym nie zasługiwała
Na to
Kochaj mnie
Każdą porą
W uczucia bogatą
Jakbyś chciał
Zmienić wszystkie moje wady
W wieniec cnót

Kochaj mnie
Bom zwyczajnie tego warta
Kochaj –
kochaj gdyż
Trwam przy tobie murem
Wciąż uparta
Z nocy w noc
Sny omiatam mym oddechem czułym
Kiedy śpisz

W dłoniach twych
Mieści się królestwo moje
Toteż…
Zadbaj byś
Już na zawsze
Dla mnie był ostoją
Dobrze wiesz
Że nie zrezygnuję z własnej woli
Z uczuć twych

2 komentarze:

Michał pisze...

Hello Renatko!
Ja bym jeszcze dodał:

Kochaj mnie w pociągu
W przeciągu
Na drągu
W wychodku
Na schodku
W katowickim spodku
W kinie
Na drabinie
Na bieszczadzkiej połoninie
Także w Cisnej
Oraz w gminie
Na Ordona reducie
w kopalni i hucie
A nawet na młotku
Kotku....
Lecz by z tego kochania
Nie wyszły jakieś jaja
Hehehehe

renezja pisze...

Kochaj mnie wszędzie
z kurami na grzędzie
na biurku w urzędzie
i na kołowrotku mój miły kotku
kochaj gdy chodzisz
gdy tańczysz
gdy leżysz
gdy jesteś czysty
i gdy nieświeży
na autostradzie
i polnej drodze
w jaguarze
na hulajnodze
kochaj mnie mocno
i od tak sobie
za życia koniecznie
i ewentualnie w grobie :))))))))

A masz łobuzie :)))

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...