niedziela, 5 kwietnia 2009

Dajcie mi tu kota...


Waniuszka zdolny jest, choć jednak idiota
Do swych eksperymentów angażuje kota
Gadali ,że problemu rozwikłać nie nada
Kot na 4 łapy, kromka masłem do ziemi upada

- Kocie pomocny ty budziesz przecie
Ja ci kromkę z masłem przykleję na grzbiecie
I pakażu ja wsjem dosadnie
Szto ty na łapy, to i kromka właściwie upadnie

I spuścił z dachu kota zdziczałego nie lada
Zdziwiony patrzy, a kot nie nijak nie upada
To kromka masłem się obraca, to kot na łapy za chwilę
Do tej pory się kręcą... łot i ruskie perpetum mobile.

2 komentarze:

Michał pisze...

Witaj Reniu!
No to ja do kompletu, aby było nam raźniej

Niemoc twórcza

Wena mnie dzisiaj opuściła
Myślę, myślę długą chwilę
Job twoju mać muzo niemiła
Nie wyjdzie perpetum mobile

Bo te perpetum to maszyna
Co się skolko ugodno kręci
A mnie ciągle rzednie mina
Piszę więc tylko ku pamięci

Dlatego więc piszę skromnie
Aby w dom wrócić na tarczy
Nie jest to też wiekopomne
Ale myślę, że wystarczy

Pozdrawiam cieplutko.
Michał

renezja pisze...

:))))))))))))))))))
Już jest raźniej :)))))))))))

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...