niedziela, 2 listopada 2008

A ty tylko patrz....

Lubię przeglądać się w Twoich oczach
Jestem w nich taka fotogeniczna
Błyski radosne igrają ze światłem
Czuję się śliczna…

Niebo tak szczelnie mgłą otulone
Gdy nań ciekawie spozierasz
Zdziera szarości mokrą osłonę
W tęczę ubiera…

Morze wzburzone fal pianę toczy
W ogromie gniewu sinieje
Żywioł ogarniasz spojrzeniem swoim
Ucisza się…łagodnieje…

Czasem zwyczajnie z babskiej natury
Kapryszę tak od niechcenia
Ty zerkniesz tylko tym swoim wzrokiem
Uśmiech mnie opromienia…

Patrzę w te oczy, zaczarowane
I widzę w nich niebo i morze
A gdy otulasz mnie czułym wzrokiem
Polarne widzę zorze…

4 komentarze:

rudjola pisze...

Reniu...czy ja Ci już kiedyś mówiłam,że przepięknie piszesz? tak? to powiem to jeszcze raz...PRZEPIĘKNIE!!!
buziaczki :)

renezja pisze...

Justynko....rozpieszczasz mnie :))))
A czy ja Ci mówiłam ,że nie mogę się doczekać kolejnego naszego spotkania????
Czekają na Ciebie tutaj trzy osoby...wszystkie stęsknione :)

Daisy pisze...

Pani z kotem ma absolutną rację.
Poezja ma cudowną cechę; potrafi zbliżac ludzi, pobudza wyobraźnię, potrafi zainspirowac, pozwolic inaczej spojrzec na siebie i na innych.
Rena to potrafi.
Pozdrawiam gorąco obie Panie
Albert

renezja pisze...

Och daisy...słodziku :)))
No i jak tu się z Tobą nie zgodzić :)))
Pozdrawiam "Panią z kotem i Pana "A" pod wdzięcznym pseudonimem "daisy"
Czyli ...buziaki kochani:)))

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...