poniedziałek, 21 stycznia 2013

jesteś...

jesteś refrenem -
gdy piosenkę radosną śpiewam

jesteś natchnieniem -
gdy poezja we mnie dojrzewa

jesteś pierścieniem -
gdy w okół słońc nadziei krążę

jesteś kierunkowskazem -
gdy do doskonałości dążę

jesteś zwiastunem
samych dobrych nowin

jesteś opiekunem
do życia mnie sposobisz

jesteś miodem klarownym
słodyczą serca mojego

jesteś wiatrem swobodnym
uśmiechem od bliźniego

jesteś dopełnieniem
gdy wszystko we mnie zaprzecza

jesteś objawieniem
wiarą która mi przyświeca

nagością prawdy mojej
gdy ta bywa nachalna

jesteś dla mnie wszystkim
a ja? -ja jestem nierealna

1 komentarz:

eldomino pisze...

Podoba mi się, ja piszę trochę inną "poezję" http://domin-art.blogspot.com/

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...