niedziela, 23 grudnia 2007

Dla Ciebie

Dla Ciebie uśmiech -Tobie uśmiech dałabym
Dla Ciebie miłość - całą miłość z wszystkich sił
Dla Ciebie kwiaty - Tobie kwiaty z wszystkich pól
Dla Ciebie serce...
Dla Ciebie morze - Tobie morskiej fali szum
Dla Ciebie góry - górski potok w toni chmur
Dla Ciebie wolność - którą posiąść może ptak
Dla Ciebie życie...

Więc do widzenia, na pewno znów spotkamy się
Więc do widzenia, to lato nie skończyło się
Więc do widzenia, ja czekać będę pośród łąk
przy szumie wód...
Więc do widzenia, Twa miłość nie pozwoli Ci
zapomnieć o mnie…
I szukać będziesz wszystkie dni
i przyjdziesz do mnie,
by znów z uśmiechem serce swoje dać

A jeśli nawet letnie się rozmyją sny
To przyjdzie jesień i jesienne z nieba łzy
Strużką na policzku przypomną Ci że
Ja kocham Cię.
Już przyszedł wieczór
Stoisz na rozstaju dróg
Którą wybierzesz
Która zechce naszych stop
gdy się spotkamy, kiedy drogi zejdą się
Czy mnie przytulisz ?

4 komentarze:

Damian pisze...

Chciałbym tylko, aby kiedyś ktoś napisał taki wiersz dla mnie...
Brakuje słów...

renezja pisze...

W sumie to jest napisane pod wpływem melodii ( i można to zaśpiewać )Może kiedyś nagram się jak to śpiewam to pozwolę Ci usłyszeć wersje oryginalną:):):). hihi.... Na razie bohater tych słów nie jest zidentyfikowany więc możesz sobie marzyć , że ktoś śpiewa to dla Ciebie :):) Ot taki świąteczny prezencik :)

Kopacz pisze...

Brzmi jak miłosny psalm lub jak kontynuacja biblijnej księgi "Pieśni nad pieśniami". Miłe ;)

renezja pisze...

hahaha fajnie :):):) No cóż... ile ludzi tyle skojarzeń.... Pozdrawiam

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...