środa, 3 października 2007

jaka jestem

W pewnym sensie jestem kruchą istotką
Czy jestem mądra?
Czasami bywam zwykłą idiotką
Naiwna? Troszeczkę
Bezbronna? O nie!
Jaka ja jestem?
Tyle już przeżyłam, a jeszcze nic nie wiem
Po ziemi chodzę, fruwam w obłokach
Czy siedzę w samym niebie?

Chcę być wszędzie
Być gwiazdą i jednocześnie mieć spokój
A czasami pięknymi kwiatami mieć wypełniony cały pokój
W uniesieniach się rozpływać i zatapiać w miłości
Być lubianą i przyjmować mnóstwo gości

Taka właśnie jestem
Dziwna i niezrozumiała
W jednej minucie zabawna i wesoła
W następnej chętnie bym się rozpłakała
Lawina zmiennych uczuć rzuca mną jak fala okrętem
Ale cóż- taka jestem i taka będę

Brak komentarzy:

***

Nie wszyscy muszą rodzić się ze skrzydłami, ale każdy powinien mieć u ramion specjalny zaczep, do którego wszechswiat podepnie skrzydła, by ...